Automašīnas

Kur es varu novietot savu automašīnu?

Lai beigtu braucienu, automašīna jānovieto tajā pašā vietā, kur sākāt braucienu – katram transportlīdzeklim ir sava īpaša stāvvieta. Automašīnas lietošanas laikā automašīnu var novietot vietā, kur ir atļauta stāvēšana. Ievērojiet vietējos satiksmes un stāvēšanas noteikumus. Maksas zonās vai privātajās autostāvvietās vadītājam par to jāmaksā patstāvīgi. Ja nepieciešams, varat izmantot autostāvvietas skaitītāju.

Mašīnai beidzas degviela. Kur es varu uzpildīt savu automašīnu?

Automašīnas uzpildīšana jums ir bez maksas, un to varat izdarīt tuvākajā Circle K stacijā. Degvielas karti varat atrast zem saulessarga automašīnas salonā. Ja neesat pārliecināts, kādu degvielu automašīna izmanto, uz katras automašīnas degvielas tvertnes vāciņa varat redzēt atbilstošo uzlīmi.

Es atklāju, ka automašīna ir bojāta. Ko darīt?

Ja bojājums nav atzīmēts ar uzlīmi, nofotografējiet un nosūtiet uz info@avisnow.eu.

Kas man jādara, ja esmu nokļuvis autoavārijā?

Zvaniet uz mūsu 24/7 atbalsta numuru +372 605 1144. Mūsu komanda sniegs turpmākus norādījumus.

​​​​Es pārtraucu braukt lietotnē, bet nejauši atstāju rokā automašīnas atslēgu/degvielas karti vai aizmirsu automašīnā personīgās mantas. Ko darīt?

Zvaniet uz mūsu diennakts atbalsta numuru +372 605 1144 un mēs atvērsim automašīnas durvis attālināti, nesākot jaunu braucienu.

Ko darīt, ja automašīna ir netīra?

Zvaniet uz mūsu diennakts atbalsta numuru +372 605 1144, un mēs parūpēsimies, lai transportlīdzeklis tiktu sakopts pēc iespējas ātrāk.

Vai automašīnas ir apdrošinātas?

Jā, visas mūsu automašīnas ir apdrošinātas.

Kādas automašīnas ir pieejamas?

Toyota Corolla, Škoda Scala un Peugeot 308 modeļi. Visas automašīnas ir jaunas un labi aprīkotas.